30 June 2015

Fikir Sebelum Makan

Salam Ramadhan,

Alhamdulillah diberi kesempatan untuk berkongsi dengan anda semua dengan satu jenama yang hebat Beyond Food Junction...Detoxifying Unit....Makanan yang kita makan setiap hari mungkin kelihatan lazat tetapi adakah ia selamat walaupun dimasak oleh kita sendiri? Adakah kerana penyediaannya kita basuh sebersihnya semua bahan mentah tersebut akan hilang segala bahan-bahan kimia?

Jawapannya sungguh menakutkan...Ini bukanlah kenyataan untuk menakutkan tapi ia adalah hakikat yang kadang kita tidak sedari. Bahan mentah seperti sayur, ikan, ayam buah-buahan terdiri daripada bahan kimia dan mungkin juga kuman tanpa kita sedari.

Pemakanan yang mengandungi bahan kimia pertanian akan menyebabkan penyakit yang tidak diundang..Mungkin bukan hari ini..tetapi kita tidak tahu..dalam tempoh berapa lama pengambilan tersebut akan mengundang penyakit.

Dengan prihatin yang kajian yang dijalankan, kebersihan dan penyahtoksikan makanan memainkan peranan kritikal bagi penyediaan makanan yang selamat dan menyihatkan.

Beyond Food Junction adalah jawapan selamat, bersih dan sihat. " Ozon telah diluluskan USDA Organic Rule pada tahun 2000, dan oleh FDA pada tahun 2001 sebagai bahan tambahan untuk membunuh patogen bawaan makanan."

Kegunaan dan fungsi Beyond Food Junction Detoxifying Unit adalah :

  • Menyingkirkan bau tidak enak, sisa bahan kimia dan racun perosak pada daging, makanan laut, sayur-sayuran dan buah-buahan.
  • Aplikasi penyimpanan makanan untuk mengekalkan kesegaran buah-buahan, sayur-sayuran, ikan dan daging.
  • Menyingkirkan patogen daripada peralatan dapur.
  • Air yang diozonkan ideal bagi membersih muka dan mencuci kulit dengan lebih berkesan dan menghilangkan bau busuk.



Ini adalah bahan -bahan yang telah di detox kan. Perbezaan amat ketara dapat di lihat sebelum dan selepas detox..


Anda pasti rasa teruja apabila melihat perbezaan yang dihasilkan. Untuk kesihatan anda dan keluarga tersayang, usah ragu untuk memilikinya. Bayaran ansuran bulanan disediakan untuk memudahkan anda dan yang bestnya...bulan pertama anda dapat menikmati penggunaan tanpa perlu membayarnya. Bayaran ansuran akan dikenakan kepada pelanggan pada bulan kedua...so raya ni pasti anda teruja untuk detox ayam dan daging untuk dibuat rendang.

Istimewa untuk 10 orang terawal, anda pasti akan menerima hadiah misteri daripada pihak kami.. Usah bertangguh lagi demi nilai kesihatan anda...Amat berbaloi dengan nilai wang anda laburkan yang mampu anda miliki.Hubungi akak di talian 019 - 233 4354. sekarang....

No comments:

Copyright to My Arisya
Designed by UMIESUEstudio 2015